flummmmm humöööörrrrrrrrr !

jag är på flumm humöör så här kommer lite från tidningen som jag, camila och linnea gjorde förra veckan :D
det var en intervjuuuuuvvvvvv :D

Obs!!!! stora bokstäver med frågetecken efter är frågor, (det inom parantes säger vi ) för dom som inte fattar hahahaha!!

ÄR NI KÄRA I NÅGON?
linnea: ingen... för tillfället... xD  (linnea säger: xD sätter väl när man inte menar va man säger?
Camila och jag: xD är en gubbe linnea!!!!!!!!!!!  linnea blir förvånad)
KILLTJUSARE    ^^
camila: nobody... någon på maxi, kanske papperspåsen?
jag: men jag är ju kär i plastpåsen! hallååååå   !

sen kommer jag tyväär inte ihåg mer   :/  men här kommer fakta om oss som vi skrev i tidningen :D

FAKTA OM CAMILA:
namn: camila
bor: JKPG (linnea säger: va betyder JKPG????  )
född: 16/5-98
ålder: 11
intressen: hockeeeyy, fotboll, kompisar, MOBBA LINNEA, ha kul !!
FAKTA OM LAURA:
namn: laura?
bor: JKPG
född: sjättende i sjutte :D ( för dom som ej fattar: 6/8-98)
ålder: 0( camillaaaaaa) 11
intressen: fjanta mej, friidrott, kompisaarr och annat
FAKTA OM LINNEA:
namn: linnea
bor: JKPG ( fast jag vet inte va det betyder)
född: 3/12-09 (5/10-98, yngst, det märrks    :D)
ålder: vet inte??
intressen: friidrott, lära mej normala saker xD
*****************************************************

Kommentarer
Postat av: WIKTOROZ.SE

hur gammal 'är du? svara i min blogg <:

2009-12-19 @ 15:51:27
URL: http://wiktoroz.se
Postat av: ebba

allt bra med dig?:)

2009-12-19 @ 22:45:12
URL: http://ebbaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0